wtorek, 15 lipca 2014

Książki, moja pasja - nowe łupy

Witajcie moi drodzy :)
 Ostatnimi tygodniami wciągnęłam się w świat książek. Są moją pasją od kilku lat. Jest to mój sposob na relaks, odcięcie się na chwilę od świata rzeczywistego. Na przestrzeni 2 miesięcy kupiłam ich całkiem sporo.. Nie wiem, chyba wpadłam w szał xD
 Poniżej macie część mojej nowonabytej kolekcji ;)




Choć żal to robić, ale mam plan sprzedać wszystkie, które przeczytam osobom zainteresowanym, po parę złotych. Nie chcę by stały i się kurzyły. Książki nieustannie powinny przeżywać swoją drugą młodość, a i mi przyda się trochę grosza. Może wystawię na tablicę albo ktoś z was będzie chętny?

 Niedawno nabyłam kolejne 3 książki, tym razem nie w cenie promocyjnej (zazwyczaj takie kupuję, nie umiem się temu oprzeć), ale obiekty, które od dawna miałam na celowniku.

Tak, jestem uzależniona od kupowania książek (i gazet) xD


Teraz mam zajęcie na długi czas, hehe




Kilka dni temu podjęłam decyzję aby odejść z tego bloga i przenieść się na fotoblog, z tego względu iż niełatwo jest dodawać posty z telefonu. Jednak teraz myślę, że nie potrafię tak o tego wszystkiego tu zostawić i rzucić. Wlożyłam w to sporo pracy i serca i postanowiłam, że dalej będę prowadzić tego bloga. Zauważyłam, że ubyło mi obserwatorów.. Zdaję sobie sprawę, że to przez to iż więcej mnie tu nie było niż było. Ale mam nadzieję, że stali czytelnicy o mnie nie zapomnieli ;*

3 komentarze:

  1. zawsze chciałam przeczytać książkę Beaty Pawlikowskiej ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia piosenka moja ulubiona <3 daj znać jak reszta to może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostań tu :) uwielbiam twojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad :)
Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.