sobota, 26 kwietnia 2014

Wiosna, ach to ty!

Witam :)
Dzisiaj jest fatalna pogoda i z racji tego post będzie krótki, zwięzły i mam nadzieję, przyjemny. Pokażę Wam jak piękna jest przyroda, która nas otacza. Niekiedy nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy. Zdjęcia niestety nie są mojego autorstwa, ale mojego przyjaciela. Choć nie jest profesjonalistą, jestem pełna podziwu, że tak ładnie mu wyszły. Mam nadzieję, że dzisiejszy post uprzyjemni Wam ten dzień, niezbyt cieszący się pogodą. Zapraszam do obejrzenia :)


















Jutro pojawi się konkretniejszy post, być może notka tematyczna..? Zobaczymy :) Miłego dzionka!


8 komentarzy:

  1. Naprawdę śliczne zdjęcia ! U mnie też dziś krótko i o przyrodzie, to sie zgrałyśmy ! ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę śliczne zdjęcia ! U mnie też dziś krótko i o przyrodzie, to sie zgrałyśmy ! ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te wszystkie zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie dziś za oknem bardziej jesień, ale Twoje zdjęcia są takie śliczne! uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wiosne własnie z tego względu, że wszystkie drzewa kwitną ;) Zmieniłaś układ bloga? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad :)
Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.