poniedziałek, 2 grudnia 2013

Coś ciepłego i stylowego ;)

Przeglądając gazetę natknęłam się na nauszniki zimowe, które mają wbudowany głośnik i można z nich słuchać muzykę jak z normalnych słuchawek :D Fajny bajer, nie?
Ogólnie stwierdziłam, że takie nauszniki są lepsze od czapki i ładniejsze :D Kiedyś jak byłam mała to miałam takie białe i teraz znów zastanawiam się czy się w nie nie zaopatrzyć.
Znalazłam kilka fajnych:





















Chyba bym nie umiała się zdecydować, które wybrać ;)


A co do czapki, jeśli już to zdecydowałabym się na taki model:





Oprócz nauszników, rzuciła mi się oczy zajebista torba szoperka. Jest w moim guście i fajnie byłoby takową posiadać :) Ale ja mam takie szczęście do szukania torebek, że nawet nie pytajcie.... ;p

Takie cudeńka mi się marzą:















Ogólnie to baaardzo rzadko noszę torebki, ale jest to przeważnie wina tego, że nie umiem znaleźć odpowiedniej. Jestem strasznie wybredna ;) 


***

Bardzo cieszę się, że nie ma jeszcze śniegu :P Przynajmniej nie jest zimno brr, bo chyba bym zwariowała. Do świąt zostały 23 dni, a ja dalej nie wiem co chcę pod choinkę... Chyba pomyślę nad czymś skromnym. O, może zażyczę sobie biżu z edibazaar.pl, o której pisałam dwa posty wstecz ;)
Kurczę, jak ten czas szybko leci.. Niedługo koniec semestru i ferie :D 
Ale jak na razie chyba pomyślę o sprawach przyziemnych, czyli zabiorę się za 20+ zadań z matmy, a jutro muszę dopracować biznesplan ;) Życzę wszystkim udanego poniedziałku!




14 komentarzy:

  1. Te w serduszka są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nauszniki z głośnikiem, rzeczywiście fajne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nauszniki mi się mega podobają są takie słodkie ! :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. jak byłam mała uwielbiałam nauszniki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nauszniki ! :)
    Dziękuję za poklikanie w linki <3
    Zrewanżuję się kilkoma komentarzami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te nauszniki ^.^

    niikablog.blogspot.com <--------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nauszniki są mega fajne i śliczne. Szkoda tylko, że nie chronią tak dobrze jak czapka głowy przed mrozem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam nauszniki <3

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nausznikow nie lubie, czapke wybralas mega fajna, ale nigdzie takiej nie widzialam ;p
    a torbe jedna z tych co pokazalas to mam pdoobną ale brazową...

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszniki to fajne rozwiązanie (jak nie jest zbyt zimno zakładam je wychodząc do sklepu :P), ale nic nie zastąpi mi czapki (wciąż jeżdżę na rowerze, hehe :)))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham nauszyniki! może dlatego, że nienawidzę czapek ;P

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny blog! bardzo mi się tutaj podoba, i nie mówię tego, bo chce Ci sie przypodobać, ale naprawde tak uwaszam :)
    Więc obserwuję.
    bardzo mi zależy żebyś zobaczyła mojego bloga, bo uwielbiam twojego. szczerze, to jesteś dla mnie w pewnym stopniu wzorem! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad :)
Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.