niedziela, 17 sierpnia 2014

Roczek bloga

Co to był za rok! Bardzo dużo się w ciągu niego zmieniło w moim życiu. Wzloty, upadki, łzy, radość, niesamowite przeżycia...
Pamiętam jak.założyłam tego bloga.. To była spontaniczna decyzja. Od jakiegoś czasu przegladalam blog mojej kumpeli, potem zaczęłam inne i tak oto padła decyzja o stworzeniu bloga. Spodobało mi się to. Początkowo pisalam przemyślenia, potem inspirowalam się.innymi popularnymi blogami i zaczęłam robić denka, podsumowania, tagi..
Chociaż mam wrażenie, że wtedy pisałam lepiej niż teraz.. Chyba mi się pogorszyło.. A według Was? Pogorszyłam się czy jest lepiej?
Niestety moje pisanie na blogu nie było zbyt systematyczne. Było to spowodowane narodzinami mojej córeczki. Tak, mam dziecko. Nie pisałam o tym na blogu, gdyż wiele spraw się pokomplikowalo i nie chciałam się "chwalić" o tym na necie. Ale myślę, że mogę Wam o tym wspomnieć, jednak zdjęcia i zbyt szczegółowe opisy się tu nie pojawią. Starałam się pisać w miarę systematycznie, czasem brakowało mi weny, a nawet był moment gdy przez 2 miesiące nie napisałam żadnej notki. Byłt nawet myśli, by usunąć bloga, bo nie widziałam w tym sensu, tym bardziej, że nie mam normalnego dostępu do neta. Jednak nie chciałam tego wszystkiego "burzyć" i zostawiać.. Poniekąd włożyłam w bloga całe serce, spodobalo mi sie to.. Lubię dla Was i dla siebie pisać, czytać (niestety nieliczne) komentarze, czytać i komentować Wasze blogi. To taka odskocznia od codzienności. Do tej pory zaobserwowalo mnie 127 blogerów, ale byki to chyba na zasadzie KLIK i zapomnę, że ten blog istnieje.. Jest mi bardzo przykro, że większość z nich nawet nie wie o moim blogu. Ale mam kilku stałych czytelników, którzy komentują każdy mój post i z tego sie bardzo cieszę :) Nie liczy sie widoczna liczba obserwatorów, ale ich faktyczne istnienie.  Zdaje sobie sprawę, że może nie piszę zbyt ciekawie dlatego nie dziwię się, że tak mało osób tu zagląda i komentuje. Trudno się mówi. W większej części pisze skąd siebie, bo to lubię. I niech tak zostanie. A może coś się zmieni?


A teraz trochę statystyk.
Do tej pory:
- posiadam 127 obserwatorów
- pozostawiliscie 1551 komentarzy
- napisałam 186 postów (łącznie z tym)
- odwiedziliscie mnie 14282 razy


Tak, dzisiaj mija rok od założenia bloga.. Życzę sobie, abym za rok świętowała 2 lata ;) Czy dotrwam? Czas pokaże.. Liczę na wasze wsparcie!





Wszytkiego najlepszego Wam wszystkim!!!

5 komentarzy:

  1. gratuluje wytrwalosci w pozostaniu tutaj pomimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję roku:)
    Ja również dziś obchodzę rocznicę odkąd założyłam bloga:D
    Jesteśmy jakby równolatkami:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy ma takie załamania w trakcie prowadzenia bloga :)
    Gratuluję tego roku i życzę wielu następnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brak czasu spowodował ze mam.dużo do nadrobienia. Nie usuwaj bloga a o swojej córce pisz! Powinnaś być dumna ze w tak młodym wieku dajesz rade być mama i do tego chcesz prowadzić bloga, rozwijać się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad :)
Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.