środa, 27 sierpnia 2014

Miania "książkowania"... Sprzedam książkę!!!

Hej hej hej, jak tam u Was? U mnie pogoda znów nie za fajna - typowo jesienna. No i mam humorki... Ale od 2 dni cały czas czatuje na książki na grupach na fb i udało mi się sprzedać dwie książki i tyle samo kupić, a jeszcze dziś idę na pocztę, by wysłać książki dziewczynie, by od niej też dostać - taka wymiana  :) Teraz tylko czekać na paczuszki, już nie mogę się doczekać! Gdy przyjdą na pewno Wam pokażę moje zdobycze :)


A propos sprzedaży: została mi jeszcze książka Nicholasa Sparksa "I wciąż ja kocham".. Nie byłby ktoś chętny kupić lub ewentualnie się wymienić?  Cena  10 zł z wliczoną już przesyłką.







Ostatnio znowu wszystko mnie wkurza, ja nie wiem co się dzieje... Dziś krótko, a następny post jeszcze nie wiem o czym będzie, ale to się wymyśli ;)  W sumie nawet już mam pomysł... Miłego dnia!

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad :)
Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.