sobota, 5 lipca 2014

Powrót again!

Witam PO RAZ KOLEJNY po długiej nieobecności. Niestety utraciłam dostęp do internetu, ale jako że parę dni temu kupiłam swojego pierwszego w życiu smartfona (!) to zapowiadam swój rychły powrót. Nie ukrywam, ciężko jest napisać notkę na telefonie, zwłaszcza jak jest obszerna, ale mam nadzieję, że dam radę ;)
Planuję dość dużo recenzji, także przygotujcie się na garść porad.
Oczywiście nie zabraknie zwykłych, stałych postów.
A co u mnie? W zasadzie nic się nie zmieniło. Cieszę się z wakacji, korzystam ile się da. Świadectwa jeszcze nie otrzymałam, gdyż muszę odbębnić praktyki, ale z tym nie będzie problemu ;)
Pogoda w ten weekend dopisuje, a więc miłego!

Z wczorajszej sesyjki xd

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad :)
Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.