czwartek, 22 maja 2014

Książka, którą przeczytałam jednym tchem..

Witajcie!
Dziś recenzja książki, która, jak sam tytuł mówi, pochłonęła mnie bez reszty. Nosi ona tytuł ŚWIAT W TWOICH OCZACH - dwie historie pewnej miłości. 






Tą książkę wyszperalam u mamy w pokoju, która stwierdziła, że miała mi ją dać na urodziny. Obejrzałam książkę z każdej strony i stwierdziłam,  że musi być nudna, skoro jest z wydawnictwa WAM, no i taką też miałam opinię jak zaczęłam ją czytać... Zdania byly krótkie,  czytało się dziwnie.. Miało sie wrażenie, że to wszystko nie ma ze sobą spójności. Jednak w miarę czytania fabuła, choć banalna, okazała się ciekawa. Aż mnie zdziwiło to, że tak mnie wciągnęła.






Książka Loreadana Frescura i Marco Tomatis to opowieść o miłości z perspektywy dziewczyny i chłopaka w sobie zakochanych. Opowiada o problemach, które przechodzi każdy nastolatek. Momentami nawet trzyma w napięciu. Uważam, że warto ją przeczytać, chociażby dla rozrywki.




Ostatnio jakos w ogóle wzięło mnie na czytanie książek na tle romantycznej miłości.  Może dlatego, że sama jestem zakochana? :)
 Ostatnie dni są bardzo upalne. Prawie całymi dniami przesiaduje na dworze,  gdyż moi sąsiedzi robia remont i po prostu nie idzie wytrzymać. Korzystam na maxa z tych słonecznych dni, gdyż od piątku, czyli od jutra, mają być burze i deszcze.


A co u Was kochani? Lubicie czytać romansidla?

5 komentarzy:

  1. Cieszę się,że jesteś szczęśliwa z chłopakiem.Ja lubię czytać tylko książki o tematyce młodzieżowej.:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah ja nienawidzę romansideł, jestem raczej fanką kryminałów ;> Nie obiecam Ci że postaram się przeczytać bo koło łóżka leży mi stosik moich kochanych kryminałów ;)
    Pozdrawiam
    http://cassieeeeeeeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. czytalam ją kiedys i rowniez bardzo mi sie podobala ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. romansidła zawsze dobrze się czyta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marze o tym, żeby usiąść spokojnie z książką i nie denerwować się,że muszę zrobić to i tamto. Irytuje mnie fakt, że ostatnio mam duzo na głowie i nie mam czasu na cokolwiek. Nie pamiętam kiedy ostatnio wzięłam swoją książkę do ręki, nie lekture. Tak ooo, marzy mi się taki spokój duchowy :D

    www.miniwlosomaniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad :)
Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.