wtorek, 1 kwietnia 2014

Wrociłam! :)




Witajcie!
Wiem, wiem, długo mnie nie było.. Z dobry miesiąc. Dopadł mnie kryzys blogowy, nie miałam weny na pisanie i po jakimś czasie przeszła mi ochota na udzielanie się tutaj. Myślałam, czy by nie skończyć z blogowaniem na dobre. I myślałam, że podjęłam taką decyzję, ale jak widać, coś mnie tchnęło na spróbowanie jeszcze raz - i oto jestem :) Mam nadzieję, że to nie chwilowe i że znajdę motywację.
Dzisiaj taka notka powitalna, a jutro spodziewajcie się czegoś konkretniejszego :)
Dobrej nocy!

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że wróciłaś :) Powodzenia w szukaniu weny! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. stęskniłam się ! :) musisz nadrobić czytanie u mnie ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad :)
Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.