środa, 16 kwietnia 2014

Rap - nie tylko muzyka ulicy

Hejka!

Ostatnio miałam wiele refleksji na temat swojego życia. Zaczęłam znów dogłębnie słuchać rapu. Jest to według mnie gatunek muzyczny wyrażający odczucia, emocje ludzkie. Ludzie kojarzą rap hip-hop głównie z "dresami", z klnięciem i w ogóle ze wszystkim co najgorsze. Ale jak ktoś wsłucha się w tekst, na pewno pogląd będzie inny. Raperzy nie piszą dla kasy (choć zdarzają się i tacy), tylko poprzez muzykę chcą wyrazić swój stosunek do świata. Chcą pokazać swoje poglądy. Oddają się pasji jaką jest tworzenie rapu. Muzyka to ich całe życie. To, że są sławni to już sprawa drugorzędna.. Zawsze, gdy słucham takich utworów, zdaję sobie sprawę, iż z wieloma się utożsamiam, tak jakby ktoś opowiadał moje życie.. Rap to nie tylko muzyka ulicy. To coś więcej...



Także moja miłość do rapu się odradza :D Postanowiłam pościągać sobie tą muzykę i słuchać jej zawsze, gdy ogarniają mnie problemy, ale nie tylko.. Ogólnie muszę zrobić porządek na karcie pamięci i w folderach na laptopie, bo to jest istny misz-masz ;D

Jestem jakaś ociężała, boli mnie głowa...Dzisiaj poświęciłam na pewną sprawę dużo czasu, lecz to jeszcze niestety nie koniec. Mam nadzieję, że wszystko się rozwiąże w najbliższym czasie.


A to moja ulubiona nuta, której słucham codziennie od jakiegoś czasu.





A Wy słuchacie rapu/hip-hopu?
Jak tak to jakiego rapera najbardziej lubicie? :)

2 komentarze:

  1. Czasem słucham:)
    Nie mam ulubionego wykonawcy, jak mi coś wpadnie w ucho to jest przez jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakos nie slucham za bardzo rapu czy hip hopu.
    ale zdarzy sie czasem jakas tam paktofonika czy sidney polak. od czasu do czasu ;]
    odezwij sie do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad :)
Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.