piątek, 6 grudnia 2013

Ostatnie zdobycze

Hej ;*
3 tygodnie temu byłam na zakupach w Lidlu i kupiłam fajne rzeczy, które zapomniałam Wam pokazać, a miałam w planach. A więc teraz to uczynię :)



Herbaty Lipton piramidki <3
Były przecenione, więc jak je zobaczyłam to stwierdziłam, że muszę mieć wszystkie smaki i tak są one w moim posiadaniu. Są przepyszne! ♥♥









A ten produkt zobaczyłam gdzieś przypadkowo odłożony przez kogoś. Podgrzewacze do rąk <3 Od razu bez namysłu wrzuciłam je do koszyka (co ja gadam, przecież w Lidlu są tylko wózki... -.-), bo już od 3 lat poluję na takie "lidlowskie serca". Wcześniej wypatrzyłam je u koleżanki. Świetnie grzeją ręce, więc idealnie sprawdzą się w mroźne dni, kiedy to nawet rękawiczki nie dadzą rady.







Oprócz tego kupiłm sweterek o którym wspominałam już tu <klik>.


***

Muszę dziś wiąć się KONIECZNIE za matmę, gdyż jutro wpada do mnie fruxolina i tłumaczy mi matmę xD Ojjj, cienko widzę te 20 zadań...





Na dworze coraz zimniej, a więc pozdrawiam cieplutko i do następnej notki!


6 komentarzy:

  1. oh ah jaka promocja ;D
    co do herbaty to nic nie pobije herbaty z czerwonokrzewu afrykanskiego, zaden tam lipton ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. hand warmers *.* sweter fajny :D

    klikniesz w bannerek Sheinside? polubisz Fanpage na FB? :) Odwdziecze sie jak tylko zechcesz<3
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tymi podgrzewaczami do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notatka!
    Herbaty Lipton są świetne ! Tylko pozazdrościć Twoich piramidek :D
    Podgrzewacze rąk - pierwsze słyszymy, ale już lubimy XD
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mniaaam <3 herbatki z liptona są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  6. oo muszę odszukać gdzieś moje podgrzewacze do rąk:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad :)
Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.