niedziela, 18 sierpnia 2013

Co nieco o mnie :-)

Dzisiejszy obiecany post - kilka słów o sobie. Ciężko opisywać samą siebie (pewnie każdy na polecenie nauczycielki w szkole, by napisać kilka słów o sobie, mruczał przeciągle ;)). Ale postaram się coś naskrobać :-P
Jestem zwykłą, przeciętną nastolatką, której życie dało trochę po dupie i nauczyło wielu rzeczy. Dzięki temu nabrałam niemałego doświadczenia. Ale jeszcze wiele przede mną. Nie jestem idealna - jak każdy popełniam błędy, których potem żałuję. Otoczona małym kręgiem sprawdzonych przyjaciół, którzy zawsze pomogą. Czasami bywam poważna, czasami totalnie zakręcona. Bywają chwile, że buzia mi się nie zamyka, lecz są też i takie, w których cisza góruje. Bywam twarda, lecz łatwo mnie zranić. Jak każda dziewczyna, miewam humorki.. Wtedy nie idzie ze mną wytrzymać :D Niektórzy się przyzwyczaili, niektórzy nie. Nie lubię się kłócić, pierwsza wyciągam rękę do zgody. Nie przejmuję się opiniami innych na mój temat. Jestem jaka jestem i raczej nikt tego nie zmieni. Czas spędzam różnie - raz gdzieś wyjdę, raz poleniuchuję w domu. Lubię spędzać go z przyjaciółmi, chodzić do kina, na zakupowe szaleństwa, na rowery, spacery i wiele wiele innych.. Ubolewam nad tym, że już niedługo tego czasu nie będę mieć. Przejmie go jedna najważniejsza osoba w moim życiu. Ale nie o tym... :-)
Najważniejsze dla mnie wartości: miłość, rodzina, przyjaźń, zdrowie. W życiu cenię sobie szacunek do innych i samego siebie.
Hmm, myślę, że to tyle o mnie. Można by się jeszcze rozpisać na kilkadziesiąt zdań, ale nie chcę się odkrywać w całości. Ci, którzy mnie znają, wiedzą jaka jestem.
Jednym zdaniem ujmując - dziewczyna z mnóstwem marzeń i planów na przyszłość :-)


1 komentarz:

  1. cieszy mnie to, że to będzie dla Ciebie ta najważniejsza osoba w życiu :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad :)
Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.