sobota, 30 sierpnia 2014

Ulubione w sierpniu

Hejjj :)
W tym miesiącu denka nie będzie, bo nie zużyłam żadnego produktu. Ale za to będzie podsumowanie miesiąca :) Bez zbędnego badania, zaczynamy.



Wydarzenia miesiąca 


KUPNO/SPRZEDAŻ KSIĄŻEK

Postanowiłam sprzedawać książki, które już przeczytałam i większości mi się to udało! Ponad to kupiłam różne fajne książki, które pokażę Wam, gdy mi wszystkie dojdą ;)

część mojej kolekcji





 ROCZEK CÓRCI

Nie wierzę, że to tak szybko zleciało :)
Pierwsze urodziny mojej córy, które będzie obchodziła (impreza) na początku września. Mmm będzie tort :D




Książka miesiąca


Playlista miesiąca


 Ariana Grande-  Problem


B.R.O. - Gorzka Czekolada


Masters - Jeden Na Dwie


Czadoman - Ruda Tańczy Jak Szalona




Odkrycie miesiąca

Grupy książkowe na fejsie

Za ich pośrednictwem kupiłam i  sprzedałam książki :) Uzależniłam się od przeglądania ofert.


Postanowienienie miesiąca

Wielkie bum! Postanowiłam ćwiczyć od września :) Co z tego wyjdzie - zobaczymy. Będę na bieżąco zdawać relacje.



Filmik miesiąca

Na fejsie ktoś dodał filmik z tym "ice bucked challenge". Tłumaczy na nim o co tam naprawdę chodzi w tym wyzwaniu. Tu nie chodzi tylko o zwykłe polewanie się zimną wodą. Nominowani wpłacić ileś tam dolatów (w Ameryce, w Polsce złotówki ofc) na konto fundacji osób chorych na stwardnienie rozsiane bodajże. A oblewanie się LODOWATĄ wodą ma nam uświadomić jakie dreszcze odczuwają ci chorzy. Szkoda, że nie mogę tu dodać tego filmiku.







Ulubieńcy miesiąca


Piwo Karmi!!!




Przesłanie



Uff ciężko mi się robiło to podsumowanie na tel.. Jutro zapraszam Was na instagramowe podsumowanie sierpnia. Ostatni dzień wakacji! Jutro też jest bardzo ważny dzień, mam nadzieję, że wszystko się uda i pogoda dopisze :) Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad :)
Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.