niedziela, 3 sierpnia 2014

Gotowi, by gotować!

Przeglądając gazetę natknęłam się na książkę kucharską. Ale nie taką zwykłą, bo DLA NASTOLATKÓW. Zapragnęłam ją mieć.




Agnieszka Kręglicka przez wiele lat pisała do gazety przepisy na dania dla maluchów. Tym razem napisała książkę kucharską (domowa kuchnia polska) dla nastolatków.
Przyznam się bez bicia - nie umiem gotować i nigdy mnie do tego nie ciągnęło. Nie lubiałam i dalej nie lubię pomagać mamie w kuchni. No ale mam już swoje lata, za parę lat wyjdę za mąż i przydałoby się coś nauczyć. Oczywiście coś tam podstawowego umiem ugotować, ale są to głównie potawy, ktore można odgrzać, np. bułki na parze, pierogi tudzież makaron. Nawet tak proste danie jak ZIEMNIAKI umiem "skwasić" i
dodać za mało soli lub je nie dogotować. Tak, wstyd się przyznać :) No i czytając gazetę natrafiłam na książkę Agnieszki Kręglickiej.. Dla nastolatków?? Pomyślałam - "czemu by nie spróbować od podstaw?". I tak oto chciałabym kupić  tą książkę, ewentualnie dostać ją pod choinkę. To już ostatni dzwonek, by nauczyć się gotować. W sumie nigdy nie jest za późno, ale ja wolę zacząć już teraz, bo później się wszystko będzie odwlekać i tak dożyję 60-tki nie umiejąc gotować :)


Nawet się nie będę Was pytać czy umiecie gotować, bo to oczywiste, że tak :) Tylko ja taka wyalienowana...



PS Zgubił mi się (cudem!) zasilacz do laptopa i jestem zmuszona dodawać notki z telefonu póki go nie znajdę lub zakupię.

4 komentarze:

  1. Ja mam to szczęście, że dla mnie gotowanie to nic trudnego ;) Obojętnie jaki przepis - zawsze się uda. Bez przepisu też dam sobie radę :)
    Co do Twojego pytania o jedwab z Green Pharmacy - można go dostać w Naturze, Rossmannie i innych drogeriach, w których dostępne są kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jesteś wyalienowana ;p ja nie umiem gotować, jest parę rzeczy które umiem zrobić ale nic poza tym ;p przede wszystkim nie lubię potem jeść tego co robiłam, jakoś mi nie smakuje, wolę jak ktoś mi coś przyrządzi haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie lubie gotowac i mnie to nie kreci ;p
    jedynie fajnie jest jak jakies danie fajnie wygląda i jest zjadliwe, wtedy troche jestem zadowolona;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja strasznie nie lubie gotowac ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad :)
Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.