środa, 4 grudnia 2013

Tag dziwnych pytań

Witajcie :*
Jako, że nie miałam pomysłu na posta, dziś tag - dziwne pytania :) Cały tag ma 100 pytań, ale ja dziś zapraszam na część I, czyli 10 pytań. Zachęcam do odpowiedzi także Was, w komentarzu, bądź też wstawienie u siebie posta. A więc, zaczynamy!:)



1. Czy śpisz przy otwartej czy zamkniętej szafie?
Nie umiem zasnąć, gdy jakaś szafka jest niedomknięta - gdy tak jest, od razu zamykam! Strasznie mnie to rozprasza. Nie wiem czemu tak mam, ale chyba jakieś schizy mną zawładnęły... :P 

2. Czy zabierasz szampony i odżywki z hotelu?
Hm, nie zdarzyło mi się zabrać rzeczy tego typu, ale herbaty w saszetkach, cukierki jak najbardziej xD Jak dają i nie widzą to bierz!

3. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
W zasadzie to muszę być przykryta minimum do pępka. Nawet latem gdy się odkryję to zmarznę i muszę nasunąć na siebie kołdrę. O zimie już nie wspomnę, kiedy to kołdra okrywa mnie niemal po szyję.

4. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
Czasem mam ochotę wykopać znak STOP i postawić przed drzwiami mojego pokoju ;]

5. Czy lubisz używać karteczek samoprzylepnych post it?
Lubię, są bardzo przydatne, gdy chcę zapisać coś ważnego, żebym tego nie zapomniała i przykleić w widocznym miejscu.

6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz? 
Często tak mam ;P

7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój z pszczołami?
Hmm, trudne pytanie, ale myślę, że gdybym miała wybierać to wybrałabym niedźwiedzia. Brzydzę się owadów ;/

8. Czy masz piegi? 
Na pierwszy rzut oka nie zauważalne, ale mam.

9. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
Uśmiecham, ale jest to lekki uśmiech, gdyż nie lubię swojego uśmiechu, gdy KTOŚ robi mi zdjęcie. Jak wykonuję je sama i widzę siebie na podglądzie, wtedy już uśmiecham się bardziej ;P

10. Co Cię wkurza, co niekoniecznie wkurza innych?
Oj jest mnóstwo takich rzeczy. 
Ale np wkurza mnie gdy rozwiązuję krzyżówkę i mama zagląda mi przez ramię i mówi hasła, a ja wtedy jej odpowiadam, że chcę sama pomyśleć, a zapytam się jej, gdy już na prawdę nie będę wiedziała! ;D


Koniec części I.
Mam nadzieję, że post był choć trochę ciekawy - dajcie znać w komentarzu.
Część II tagu pojawi się już niebawem ;)
Zachęcam do odpowiedzenia na pytania!

Całuski ;*;*;*







10 komentarzy:

  1. Ja muszę być cała przykryta kołdrą,ale stopa musi wystawać :D Ciekawe odpowiedzi i fajny tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, jak nie patrzą to bierz :P spoko odpowiedź do 2. Ja mam w zwyczaju zabieranie ludziom długopisów ;P

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy fakty. 1. Ja nie zasnę przy otartej szafie, jestem przy niej rozdrażniona i kompletnie zdezorientowana. 2. Nie, ale czasem zdarzał mi się coś, skądś zabrać. 3. Stopy muszą wystawać. 9. Tak, acz jest to zazwyczaj uśmiech sztuczny, którego nie używam na co dzień. Nie wiem dlaczego, ale tak mi wychodzi...
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com - zapraszam serdecznie.




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  4. haha bylam kiedys na imprezie gdzie faceci gdzies poszli pijani a wrocili z takim jebitnym znakiem drogowym bialo czerwonym co przy zakretach sie stawia >>>>

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo pomysłowy:)ja takze jestem zmarzluchem a jak jest mi gorąco to wystarczy jak wystawię spod kołdry stopy i chłodzenie jest gotowe;)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha niektóre pytania naprawdę są dziwne :D
    Zapraszam > agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tak samo, że zawsze muszę być przykryta kołdrą choć trochę, bo inaczej nie usnę ;) Fajny pomysł na tag :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kOBIETĄ BYĆ :) Takie już jesteśmy :) to co innych denerwuje to innych zachywca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post;) Ja nie zasnę przy otwartej szafie bo boje się że coś z niej wyjdzie ;o

    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super wcześniej nie słyszałam o tym tagu. czekam na kolejne części.
    obserwuję i zapraszam do mnie http://cierpliwiedzienpodniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad :)
Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.