niedziela, 20 października 2013

Zaufanie

Zaufanie - bardzo ważna rzecz w życiu. Na nim opierają się związki i przyjaźnie. Dopóki ktoś go nie nadszarpnie, to wszystko jest pięknie jak w bajce. Ale gdy ktoś zburzy fundamenty naszego zaufania, wtedy zaczyna się sypać.. Myślimy sobie wtedy "Jak ja mogłam/em zaufać takiemu człowiekowi? Jaka ja byłam/em głupa/i." Praktycznie ciężko jest odbudować nadszarpnięte zaufanie. Ale nie ma nic niemożliwego. Trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie "czy warto?". Każdy z nas popełnia błędy, każdy z nas zasługuje na drugą szansę.. Zdarzają się też pomyłki, coś może okazać się zwykłym nieporozumieniem, choć z początku trudno nam w to uwierzyć. I wtedy bezpodstawnie niszczymy relację z drugim człowiekiem. Postawmy się czasem w sytuacji drugiej osoby, spróbujmy ją zrozumieć. Kiedyś zdarzyła się sytuacja, gdy ktoś bliski przestał mi ufać.. To było zwykłe nieporozumienie, na które nie miałam wpływu. Niestety, ta osoba nie uwierzyła mi.. Teraz jestem w podobnej sytuacji, ale  to nie ja zaniechałam zaufanie, lecz ta druga osoba. Mam niemały mętlik w głowie. Ciężko uwierzyć w te tłumaczenia, ale jeśli one są prawdziwe? Nie chcę zburzyć tej relacji. Jest ona dla mnie zbyt ważna. Pomimo, że ciężko po czymś takim jest znów ufać bezgranicznie, ale ja będę się starać, bo kocham. A miłość jest silna. Miłość niesie zrozumienie. Miłość niesie wiarę, że wszystko będzie dobrze.. I ja w to wierzę. Siła jest w całości - nie w jednej połówce.
Zaufanie jest fundamentem. Łatwo go zburzyć, trudno odbudować. Ale nie ma nic niemożliwego!













15 komentarzy:

  1. Świetny post o zaufaniu.
    Ciężko jest odbudować zaufanie, ale jak to mówią: nie ma rzeczy niemożliwych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaufanie... no niestety czasem różnie z nim bywa. też byłam w sytuacji, w której bliska mi osoba bardzo mnie zraniła... ale wybaczyłam i teraz jest jak dawniej. życze Ci aby wszystko się ułożyło ;*
    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja. Bardzo ciężko zaufać, gdy ktoś zrani, nadwyręży to zaufanie.. ale jeśli kochasz i ta osoba kocha, to po czasie wszystko samo się wyklaruje! Trzymam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaufanie jest bardzo ważne.
    świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedys tak samo ja kiedyś zburzyłam zaufanie pewenej osobie i chciałam drugiej szansy i ona mi jej nie dała... a teraz kiedy wazna osoba dla mnie postąpiła jak ja kiedyś.. dałam jej szanse bo ją kocham i wiem że kazdy popełnia błędy..

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się nie ma zaufania to poźniej ludzie sobie coś wmawiają i się wszystko rozpada, bo idzie kłótnia za kłotnią i koniec.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaufanie jest trudne do odbudowania. Potrzeba kuuuupe czasu.
    Dzisiaj wieczorkiem pojawią się wyniki konkursu.

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie --> aleksandrasplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie piszesz! Twoje słowa mają ogromny przekaz, z którym całkowicie się zgadzam, bo mimo wszystko każdy jest tylko człowiekiem i zasługuję na 2 szansę :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    paaulinkax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda tylko, że ludzie z natury są nieufni...

    OdpowiedzUsuń
  11. instagram jest na iphonie i na tel z androidem. z tego co wiem...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciezko jest zaufac po raz kolejny:/

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. sama prawda!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/burgrund-and-gold-autumn-romwe.html nowy post:D - wejdzisz w napisa ROMWE na samym końcu posta?
    dzieki ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad :)
Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.