czwartek, 3 października 2013

Nice day with my sister :)

Dzisiaj słoneczny, w miarę ciepły dzień :) Rano przyjechała do mnie moja siostra. Bardzo się ucieszyłam, bo nie widzimy się zbyt często, gdyż nie mieszka ona w mojej miejscowości. Posiedziała u mnie prawie pół dnia. Poszłyśmy na spacerek z moim małym Skarbem, pogadałyśmy.. :) Fajnie jest mieć starszą siostrę, z którą możesz porozmawiać szczerze o wszystkim, która doradzi i wesprze dobrym słowem.. Ogólnie dzisiejszy dzień był fajnie spędzony, pomijając jeden aspekt ... Jestem troszkę zawiedziona, no ale cóż, widocznie był jakiś powód, nie wiem... :(





Siedzę teraz, popijam herbatkę, nadrabiam zaległości w oglądaniu Pierwszej Miłości i czytam blogi <3
Czekam na wiadomość od Kogoś... I chyba się nie doczekam. Nie lubię czekać, zdecydowanie!



;* ♥



7 komentarzy:

  1. to fajnie, ze z siostra bylo tak przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, też nie lubię czekać.
    Ja mam podobnie z bratem :P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie jestem tą starszą siostrą :(
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zostalas nominowana do liebster award
    szczegoły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym mieś starszą siostrę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog!!!
    http://moniqqus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad :)
Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.