niedziela, 6 października 2013

Liebster Blog Award

Hej wszystkim;*
Na początku chciałam podziękować za dużą ilość komentarzy pod poprzednim postem. Żywo się udzielałyście, dzięki czemu poznałam Wasze zdanie na temat przeze mnie opisywany.

Kilka dni temu zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Po przeczytaniu na czym polegała zabawa, stwierdziłam - czemu nie? :)


Zasady są proste:
 Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zdajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



A oto pytania do mnie:

1. Twoje największe marzenie to?
Nie powiem, bo się nie spełni ;)


2. Kariera czy rodzina? (i dlaczego?)
Najważniejsza dla mnie jest rodzina. Kochający partner, cudowne dzieciaczki są dla mnie na pierwszym miejscu. Kariera zawsze może się sypnąć, a rodzinę ma się na całe życie. Dzięki niej życie ma sens. W przyszłości chcę się jej w pełni poświęcić. Nie chcę niczego przegapić w życiu rodzinnym przez robienie kariery. 


3. Mieć czy być? (i dlaczego?)
Moim zdaniem 'posiadać coś' jest czynnością podrzędną. Ludzka egzystencja jest ponad to. To jacy jesteśmy, a nie to co posiadamy, określa nas samych.

4. Co Cię inspiruje?
Inspiruje mnie codzienność. Zwykłe proste czynności, które wykonujemy każdego dnia, obrazy, które widzimy oraz wydarzenia, w których uczestniczymy.

5. Co w życiu kochasz najbardziej?
Nie co, a raczej KOGO. Najbardziej na świecie kocham swoją rodzinę ♥

6. Rzecz, do której jesteś najbardziej przywiązana to?
Jest to zdecydowanie telefon :)


7. Film, który najbardziej utkwił Ci w pamięci to?
Jest to film pt. "Nietykalni". Bardzo wzruszający i skłaniający do refleksji.


8. Jakie masz plany przyszłość?
Moje plany na przyszłość to zdanie matury, rozpoczęcie studiów, podjęcie dobrze płatnej pracy oraz założenie rodziny :)

9. Jakie wartości w życiu są dla Ciebie ważne?
Najważniejsza dla mnie jest rodzina. No i zdrowie, bo bez niego krucho..

10. Ulubione zajęcie to?
Nie mam jednego ulubionego zajęcia, ale myślę, że jest to czytanie. Książki, gazety, blogów, czegokolwiek.. 
Lecz najbardziej kocham bawić się z moją Kruszynką <3

11. Kiedy ostatnio odezwałaś się do znajomej/znajomego z dawnych lat?
Niestety potraciłam wszystkie kontakty z dawnymi znajomymi.


A więc ja nominuję:


I pytania do Was:
1. Jakie trzy rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?
2. Ulubiony zapach oprócz zapachu perfum?
3. Jaki jest Twój najlepszy sposób na nudę?
4. Co cenisz w ludziach?
5. Co było ostatnią kupioną przez Ciebie rzeczą?
6. Co jest według Ciebie najważniejsze w związku?
7. Co byś zrobiła, gdybyś wygrała w totka?
8. Jaki jest Twój wymarzony zawód?
9. Jaką magiczną moc chciałabyś posiadać?
10. Co chciałabyś w sobie zmienić?
11. Jaki kraj chciałabyś odwiedzić i dlaczego?



Mam nadzieję, że przyłączycie się do zabawy ;)






11 komentarzy:

  1. mega fajnie odpowiedzialas na moje pytania :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz dziękuję za nominację :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację! <3 nietykalni *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę ,że nagłówek się zmienił na bardziej jesienny ;)
    Jeśli chcesz mogę zrobić ci nagłówek z takich zdjęć jakie
    tylko chcesz ;) Napisz mi na maila i wyślij linki do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli oczywiście tylko chcesz ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Nietykalnych również uwielbiam, oglądałam już dwa razy, świetny film :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe odpowiedzi :)
    http://klaudia-duska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne fakty, też kiedyś ktos mnie nominowal,ale ja wole na ask odpowiadac na pytania;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad :)
Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.