sobota, 12 października 2013

Kosmetyczny haul

Witam :)
Obiecałam Wam notkę tematyczną dopiero wieczorem, ale teraz udało mi się znaleźć czas, a więc przejdźmy do sedna :) Mianowicie chciałam Wam pokazać, co ostatnio sobie zakupiłam. Będąc na zakupach, postanowiłam trochę rozpieścić swoją urodę i nabyłam trochę kosmetyków do włosów i cery. A oto one:



  • Tonik witaminowy z Garniera Essentials do skóry normalnej i mieszanej (ekstrakt z winogron)
  • Ekspresowa kuracja Garnier Fructis Goodbye Damage
  • Odżywka wzmacniająca Garnier Fructis Goodbye Damage
  • Szampon wzmacniający Garnier Fructis Goodbye Damage
  • Odżywka wzmacniająca z diamentami do paznokci Eveline



  • Mascara Rimmel Scandaleyes Flex


  • Puder Constance Carroll 3 Compact Refill Powder



  • Eyeliner z Wibo Deep Black




Tuszu, eyelinera i pudru używam na co dzień do makijażu. Natomiast produkty do włosów z linii Goodbye Damage i tonik kupiłam by przetestować ich skuteczność. Tonik zaczęłam już używać i jestem z niego bardzo zadowolona. Stosuję go co wieczór po demakijażu twarzy (do demakijażu używam mleczko z tej samej serii, do cery suchej i wrażliwej). Dobrze oczyszcza i odświeża twarz. Plusem jest ładny winogronowy zapach ;) 
Produkty do włosów zamierzam dopiero wypróbować. Jestem ciekawa czy choć trochę naprawią moje zniszczone przez prostownicę włosy, jak zapewnia producent :D (wiem wiem, by włosy się zregenerowały, należy odstawić prostownicę ;)) Na opakowaniu pisze "Cofnij w 1 tydzień niemal rok uszkodzeń włosów, 10x mocniejsze na całej długości, 4x mniej rozdwojonych końcówek". Ciężko mi w to uwierzyć, szczególnie w pierwsze zapewnienie, ale zobaczymy :) Gdy zużyję całe opakowania, na pewno podzielę się z wami moimi spostrzeżeniami :) Chociaż nie spodziewam się jakiś spektakularnych efektów na moich włosach...
Co do odżywki do paznokci, to mam już jedną z tej serii, tyle że "8w1". Jestem ciekawa działania tej, "twarde i lśniące jak diament". Zobaczymy, jaki będzie efekt ;)



A Wy używacie któregokolwiek z tych produktów? 









13 komentarzy:

  1. Fajny post:)
    Z tego co wymienilas to mam odzywke do pazzokci;)

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile zapłaciłaś za odżywkę do paznokci i gdzie ją kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, sporo tego :)
    Nie używam żadnego z podanych, ale ostatnio często (za często?) maluję paznokcie i podobna odżywka już niedługo może mi się przydać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post!♥ Cudowny blog!♥ co powiesz na wspólną obserwację ?:) napisz mi w komentarzu na moim blogu. Abym mogła się odwdzięczyć. buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam Mascara Rimmel Scandaleyes Flex :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uzywam tej odzywki do paznokci i jestem mega zadowolona:) posiadam jeszcze odzywke 'bielsze paznokcie' tez z tej firmy i rowniez jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana przeze mnie na Liebster Blog Award. Więcej informacji tu :http://kakuch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam odżywki z Eveline 8w1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chyba zainwestuje w ten eyeliner ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ho ho ho ktoś tu zaszalał z zakupami :D kiedyś miałam ten tusz, fajnie malował :-) kurde jestem ciekawa tego szamponu czy faktycznie poprawi wygląd włosów a wiec czekam na opinie czy zadziała na Twoich włosach :-) i cofnie te zniszczenia
    Buźkaa ;-*

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam maskę i odżywkę z tej serii Garnier Fructis Goodbye Damage i sobie barzdo chwaliłam :) wiadomo, że nie zmniejszyła liczby rozdwojonych końcówek ale fajnie nawilżyła włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad :)
Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.