środa, 11 września 2013

"Martwe Zło" - recenzja

Zgodnie z obietnicą w  dzisiejszym poście pojawi się recenzja horroru Martwe Zło. 
Kilka dni temu obejrzałam ten film, oczywiście wieczorem, żeby był klimacik grozy.

Fabuła horroru rozgrywa się  w lesie (uwielbiam, gdy jest on miejscem akcji). Główna bohaterka jest silnie uzależniona od narkotyków. Jej przyjaciele i brat chcąc jej pomóc oderwać się od nałogu, zabierają ją na weekend do opuszczonego domku w głębi lasu. Odkrywają tajemniczą księgę, która po przeczytaniu uwalnia złe moce, demona, który opętuje główną bohaterkę Mię. Wydarzenia które następują później przyprawiają o dreszcze. Z każdym momentem filmu byłam ciekawa co wydarzy się za chwilę. Film na pewno wciągający, aczkolwiek momentami pojawiały się zbyt przesadzone efekty niczym science fiction. W skali od 1-6 dałabym mu mocne 4 z plusem. Warto go obejrzeć, jeśli nie brzydzi Was rozlew krwi ;)

♥♥




A co u mnie? Dzień jak co dzień. Za oknem czuć nadchodzącą jesień. Codziennie wychodzę na spacery, korzystając z być może już ostatnich cieplejszych dni. Niebawem zacznę zajęcia indywidualne, więc póki co leniuchuję w miarę możliwości. W mojej głowie pojawiły się pomysły na notki tematyczne, także będę je realizować w kolejnych postach ;)

♥♥

9 komentarzy:

  1. Świetna recenzja, ja strasznie nie lubie horrorów w których aż kipi science fiction, wole te oparte na faktach :-) zdjęcie bardzo ładne :-)
    Pozdrawiam E.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię horrorów ;p

    Obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię horrory ale ten mi nie przypadł do gustu. Wolę takie, które trzymają w napięciu. Wpadłam tu przez przypadek i myślę, że będę odwiedzać Cie częsciej :)
    Pozdrawiam.

    http://zyciezobiektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcie!! <3

    karolina-life-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie obejrzałam żadnego horroru, nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie jesień tuż tuż .. :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad :)
Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.