poniedziałek, 30 września 2013

Dzień chłopaka

Witajcie :)
Dzisiaj Dzień Chłopaka. Nie obchodzę jakoś nadzwyczajnie takowych "świąt", ale nie będę wredna i złożę życzenia :)
Także wszystkim chłopakom, i tym małym i tym dużym, życzę dużo zabawy, uśmiechu na twarzy samych pozytywnych, chwil i pięknych kobiet ;)
Prezent? Prezentem jesteśmy dla Was my - kobiety :) Mimo iż ciężko z nami czasem wytrzymać, powinniście dziękować, że nas macie. Co wy byście bez nas zrobili.. I vice versa! ;p
Choć czasem trudno z Wami żyć i przebywać, uwielbiamy Was :)
Na pewno każda z nas ma w swoim otoczeniu płci męskiej chłopaka, który tryska niesamowitym poczuciem humoru, luzem i który zawsze umie przestawić nasz kiepski humor na pozytywny. Pewnie pomyślicie, że od tego ma się przyjaciółki.. Otóż nie. Co innego przyjaciółka, a co innego kumpel ;) Za wkurwianie nas też dziękujemy, bo bez tego nasze życie byłoby trochę nudnawe, nie sądzicie? ;D Bo na kogo mielibyśmy się wkurzać, strzelać fochy i komu marudzić, gdy hormony nam buzują?
A więc laski! Podziękujcie dziś chłopakowi (może to być kumpel, przyjaciel, partner) za to, że po prostu jest. Na pewno sprawicie mu tym uśmiech na twarzy :) I o to właśnie w tym "święcie" chodzi. Nie o prezenty (choć pewnie na widok ulubionej gry komputerowej czy biletów na mecz skakaliby aż pod sufit), tylko o ciepłe słowa. Bo to one wywołują szczery uśmiech na twarzy. A prezenty zostawmy na bardziej okazjonalne momenty, np. urodziny. Ewentualnie możecie kupić mu lizaka, postawić piwo/colę, zamówić pizzę. Tak symbolicznie, żeby nie było :P Choć pewnie nie pozwoli wam za nich płacić i w końcu wyjdzie na to, że to on zapłaci za siebie i jeszcze wam coś postawi! :D I taka właśnie jest płeć męska. Dziękujemy ;*



toaścik za chłopaków :D polejmy


24 komentarze:

  1. faceci są mega potrzebni :)) i cudowni <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Potrafisz składać życzenia, heh. Dołączam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest sporo serio fajnych chłopaków, nie chodzi o to że są ładni (choć niektórzy mają i charakter i wygląd ♥), ale po prostu z poczuciem humoru, miłych, czasem trochę irytujących więc im przede wszystkim życzę wszystkiego najlepszego, ale reszcie oczywiście też ^^ :D
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpisuje się pod tym postem całkowicie :D z ust mi wyjełaś te słowa :D mój chłopak nie dawno mi wysłał smsa że dziś dzień chłopaka więc.dostanie cukierka i buziaka :D na sto procent się ucieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. aj my nic dla naszych klasowych chłopaków nie kupiłyśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja jakoś nie obchodzę tego święta, ale zdrowie wieczorem wypiję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A my na swój dzień musimy czekać do marca... :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog , obserwuje i liczę na to samo.:)
    Co prawda ja dopiero zaczynam ale mam nadzieję , że ci się spodoba.^^\
    http://www.wiktoriafornal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to napisałaś C:

    julga-and-julczi.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytałaś jak zrobiłam takie duże okno teledysku ;3
    Wchodzisz w piosenkę na jutubie którą chcesz dodać w poście.
    Udostępnij > umieść > i wklejasz kod w poście w html :3

    OdpowiedzUsuń
  11. masz fajny blog i dosyć ciekawie to napisałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post!:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo trafny post:)

    Dziękuję za wizytę u mnie i oczywiście będę zaglądać częściej - również obserwuję:)
    W ogóle z obserwowaniem to leżałam, bo dopiero dziś uruchomiłam tą funkcję.. a byłam pewna, że ją mam... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. haha, sto lat chłopcom :D

    http://julkka-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. o! Dobre! :D Prezentem jestesmy My! Kobietki i Kobiety :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. haha ! Dobre! :D Prezentem jestesmy My! Kobiety i Kobietki xD

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. noo super napisane :D obserwuję :)
    http://pollylilyloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. haha. świetnie napisane!

    http://notperfect-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad :)
Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.